Rolig kväll ;)

Åt tacos idag, mums!
Liite rolig kväll..
Jag var ute med två kompisar och spelade på fotboll på en liten obelyst konstgräsplan. Helt plötsligt börjar någon smälla smällare, först ganska långt bort och sen hör vi de as nära!! Vi drog då och jag och min ena kompis (Lova) hade cykel men Lydia hade inte det. Sen hörde vi de skitnära igen och då hade precis Lydia gått åt ett annat håll,, för hon skulle hem till sig. Sen mötte vi min pappa och då hörde vi att ett imbrottslarm gå, vi gick och kollade vid huset. (de som bodde där var inte hemma, det sa grannarna som vi träffade där) Sen typ lystes ett träd upp av typ någon ficklampa. Jag och pappa stog och försökte lista ut varifrån ljuset kom, sen drog vi hem.
Nu ska jag packa för familjen ska till några kompisars landställe imorgon :)
Så jag kommer tyvär inte kunna blogga i helgen :(
//Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0