Glaaaad! ~ Random bilder.

Lite random bilder jag tog för en stund sedan.

Alltså, jag är typ väldigt glad. För jag har hemstudiedag imorgon och på torsdag. Sen är det chill dag i skolan på fredag, sen är det lov! Så sjuuukt skönt. Men däremot har jag Utvecklingssamtal imorgon, fast är inte så orolig...
Jag har iallafall dansat idag, men sen när jag skulle till bussen såg jag att den precis hade gått, och nästa gick om 30 minuter!? Så jag fick gåååååå, och du- det är skit långt! Det var bäcksvart och kaaallt, jag var kissnödig, turstig, och yr! H*lvete.. Men jag kom hem iallafall! :)
Men nu chattar jag iallafall på facebook, ska hoppa in i duschen också. Eller inte hoppa in bokstavligt talat. HAHAH jag är uttråkad. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0