GAMLA BILDER!

Hejhej ;)
Jag har märkt att vårat (mitt och Jossans) mest använda uttryck på bloggen typ är "random bilder". Haha!
I alla fall, nu kom jag precis hem, har varit på utvecklingssamtal, hatar det :/  Efter det åkte vi och handla, interesting right?? Haha..
Idag har jag och Jossan som sagt suttit i min soffa med varsin data, sociala vi är..
Vi kollade igenom en massa bilder från den gamla goda tiden när typ inget spelade någon roll :)
Och vi bjuder på några av dem!
(jag på bilderna till höger och Jossan till vänter)
GAMNLA!! Aa, alla är alltså tagna för minst tre år sedan förutom de två små bilderna i hörnen. Det längst upp till höger är jag och det längst ner till vänster är alltså Jossan, de är tagna iår.
Haha, fiina va!? Men de var inte de värsta som vi hitta, vi doooog när vi såg dem riktigt "fina" bilderna!
Men nu ska jag på träning så vi hörs mer sedan. Jag ska slagga hos Jossan så vi lär blogga en del :D
//Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0