"Forever alone"- kväll...



Bjuder typ såhääär mycket på bilden. ↑

Jag känner mig typ väldigt efterbliven. Det här är typ första gången jag sitter hemma, själv på en fredagkväll! Det känns feeett konstigt. Haha, töntig jag låter..
Men jag sitter iallafall och äter popcorn med dipp! Men hörrni - nu måste ni hålla med mig: Visst är det sjuuukt gått att doppa popcorn i dipp? OMG så sjukt gott!
Jag kollar även på Solsidan, 1:a säsongen. Älskar solsidan! Tröttnar typ aldrig.

Imorgon ska jag och Hanna iallafall åka till Jakobsberg och bada igen! Men det blir lite problem att komma dit, för mitt busskort är borta! Omg, får panik! Jag är så sjukt slarvig, jag tappar alltid bort saker! Nån som har ett tips?

JUSTE! Jag har försökt att blogga via Blogg.se appen för iPhone, MEN DET GÅR INTE. Den där appen suger ju! Det går aldrig att ladda upp bilder eller någonting. Så himla dåligt...

Men nu ska jag iallafall fortsätta kolla på Solsidan, puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0