Jag gillar't

Inlägg 1 – Presentera mig själv.
Inlägg 2 – Mina föräldrar.
Inlägg 3 – Det här åt jag idag.
Inlägg 4 – Vad är kärlek.
Inlägg 5 – Min dag.
Inlägg 6 – Min bästa vän.
Inlägg 7 – Favoritårstid.
Inlägg 8 – Ett djur.
Inlägg 9 – Det här hade jag på mig idag.
Inlägg 10 – Mina syskon.
Inlägg 11 – I min handväska.
Inlägg 12 – Bästa resa.
Inlägg 13 – Vad hade jag på mig idag.
Inlägg 14 – Mina drömmar.
Inlägg 15 – Min första kyss.
Inlägg 16 – Mitt favoritminne.
Inlägg 17 – Min favoritfödelsedag.
Inlägg 18 – Detta ångrar jag.
Inlägg 19 – Det här upprör mig.
Inlägg 20 – Det här får mig att må bättre.
Inlägg 21 – Det här får mig att gråta.
Inlägg 22 – En första.
Inlägg 23 – Mina rädslor.
Inlägg 24 – Min favoritplats.
Inlägg 25 – Det här saknar jag.
Inlägg 26 – Min skolgång.
Inlägg 27 – Min första vän.
Inlägg 28 - Mina ambitioner.
Inlägg 29 - Ett underbart ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0