Inlägg 1

Om mig: Jag heter då Josefin och är 13 år gammal. Jag bor i västra Stockholm, och trivs sjukt bra här. Jag har bott här i hela mitt liv.

Familj: Jag har en mamma [Ann], en pappa [Roger], en äldre syster [Julia] och en kanin [Semlan]. Min kanin är en korsning mellan en Vädur och en Hermelin. Alltså är hon rättså stor och har öronen uppåt. Älskar verkligen min familj. Min syster är min allra bästavän, och vi står varandra väldigt nära. Vi berättar allt till varann. Hon är 16 år om ni undrar.

Jag gillar: Mina vänner - snabbmacaroner - att fotografera - att dansa - djur - spela piano - godis - chips - att bada - Justin Bieber - hästar, dvs att rida m.m.

Jag gillar inte: Players - falska personer - Fisk - Frukost - Skolan - Mitt hår - När folk rör mitt ansikte - bär - spindlar m.m.
haha jag var tvugnen att blunda när jag skulle ta fram en bild på en spindel. Tänk vad jag gör för er skull ;)

Vad jag gör på fritiden: Jag går i skolan - fotograferar - dansar -  spelar piano - umgås med mina fina vänner - är ute - shoppar - shoppar m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0