Jossan grääääät!

Haha, på No:n idag kollade vi på en planet earth film och Jossan grät när en säl (eller kanske ett sjölejon, lyssnade inte så noga..) åt en pingvin!!! Haha, lilla, lilla Jossan! Sen grät hon igen när en valunge skildes från sin mamma när den var mogen för det, haha!! :D
 Haha, haha, haha, haha har skrattat åt det typ hela dan.. Nej men det var riktigt kul ;)






Om ni undrar varför jag inte har bloggat är det för att jag har legat hemma och varit sjuk men typ 39,5 graders feber.. Men nu är jag back on track again! :)

Annars idag har jag varit med Lydia, det var rooligt ;)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Sundin

RE: mycket komplicerat vet jag inte. klart att det är avancerat när man är nybörjare men det är väl allt egentligen? :) jag tycker det är lättare än photoshop!

2011-09-12 @ 21:40:22
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

de va de :D



neej pingun :( HAHA

2011-09-12 @ 21:50:22
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0