Inlägg 6 - Min bästa vän ♥ Hanna Lundberg

Sätt på låten innan.

Allt jag skriver kommer från hjärtat, menar det verkligen. Hon vet att jag inte säger saker jag inte menar.

Texten är tillägnad åt min sol, min syster, min andra halva,
Min allra bästavän, Hanna Lundberg ♥

Hon finns alltid för mig och jag finns alltid för henne.
Vi har sjukt många fina minnen med varann.
Hon är som en syster för mig. Vi träffas typ varje-varannan dag. Och det vet alla om.

Mycket händer i Hannas liv just nu, därför gråter jag när jag skriver detta.
Mår hon dåligt, mår jag dåligt...
Ta min hand, och lita på mig. Det ordnar sig.

Hon har aldrig gjort något jag egentligen inte velat förlåta.
Men vi småtjafsar lite dåodå som typ 'Vi går ut', 'Neeej!' Och sånt där.

Till dig Hanna:
Vill bara säga att jag älskar dig över hela mitt hjärta. Och du ska veta att du alltid kan lita på mig,
och räkna med mig.
Du kommer alltid vara en 'del' av mig och mitt hem. Du är alltid välkommen.
Jag vet att jag kan vara självisk och snål ibland, men du har vant dig vid det tror jag,
och jag älskar dig för att du älskar mig.
Du förtjänar så mycket mer, efter allt du har gjort för mig.
I vått och torrt när jag har varit nere, har du alltid trott på mig.
Du är värd hela världen, för hur du har kämpat.
Alltid stått på min sida. Funnits där när jag har behövt det.
Det är med dig jag är hel, du vet det.
Kommer aldrig glömma när du skulle sova hos mig, när nånting hade hänt.
Du sa Tack Jossan, för att du finns. Det är bara med dig jag kan snacka med om allt.
Kommer aldrig, aldrig glömma det. Jag blev så glad så att jag blev tårögd.

Kommer aldrig glömma dig, Tack för att du finns.
Tack för att du orkar med mig. Tack för att du får mig att må bra.
Tack för alla tider, och tack för att detta kommer fortsätta.
Glöm aldrig, tvilling- du är min andra halva.
Du förstår inte hur mycket du betyder för mig,
Jag vet inte vad jag mer ska säga än 'Jag älskar dig min barndomsvän, jag älskar dig så jävla mycket. Det är obegripligt.'

True Relationship ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0