Inlägg 5 - Min dag.

Idag har jag varit i skolan. Vi hade NO, Bild, Matte, SO och Engelska. Vi kollade somsagt på en film på SO'n som vi redan hade sett i förra skolan -.-
Sen sista lektionen blixtrade det och åskade. Och jag satt o skrev. Eftersom jag är skkkiiiiiiit åskrädd! Alla garva....
Sen när vi skulle gå hem ööööösregnade det, och precis när jag, Issa och Anna ska börja gå så åskar det och blixtrar precis över oss! Så jag skriker som fan igen, och springer åt andra hållet. Hahaha :$
Efter det träffade jag Hanna och vi var först hos henne och lekte med henne hund, vanessa ♥
Men sen gick vi hem till mig och åt glas och kollade på Råttatoulie :D hehhee..
Men hon har gått hem nu, och jag har precis gjort klart 2 läxor :) Good feeling!
Ska snart äta, sen duscha. Nån bild från idag, och video på Vanessa. Hahah så sjukt roligt!

Ebby, Jag (bjuder), Ellinor och Sinem!
Ebby ♥
Hahah dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0