KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

Min slöjdlärare hade varit ute på jakt här om dagen och fick en älg (kalv) och frågade min NO-lärare om hon ville ha huvudet. Det ville hon jätte gärna så hon sa att hon skulle ta bort allting så att bara skälettet var kvar och så skulle hon sätta in det i en glasmonter i No-labbet :) Så idag efter skolan gick jag och några andra ner till matsalen för att kolla på det.
De började att skära bort pälsen, såhär såg det ut:
Sedan skulle det koka i typ tjugo min och då drog de flesta hem men jag och tre till stannade :) Då tog dem bort lite senor ögonen och annat. Sen frågade Lina (en av de som stanna med mig) om vi fick rensa så de gav oss plasthandskar och knivar, såhär såg det ut:
här jobbar vi flitigt :)
De tänkte även ta ut hjärnan men de lyckades inte, man bara såg pyttelite av den, men de ska försöka mer på måndag :)
Det var allt jag hade att berätta om det här just nu, nu ska jag kolla på film hos några kompisar:D
//Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0