KLANT

Heeej :) Idag när jag skulle hem från skolan så spöööregnade det. Det verkligen vräkte ner! På väg till busshållsplatsen blev jag dungsur, sedan fick vi vänta på bussen i typ 10 min..  När jag kom hem och skulle ta upp nycklarna så kom jag på att jag hade glömt dem i min kompis väska (hon skulle ha dem för vi skulle hem till mig på lunchen och jag orkade inte ha väskan med mig) Då ringde jag Alicia (som bor en halv minuts långsam promenad ifrån mig) men hon var inte hemma! Då gick jag hem till min mormor och fick varm choklad och ostfralla :D Men hela jag var dungsur :(
Uch Uch Uch Uch Uch Uch Uch Uch Uch Uch Uch Uch Uch Uch jag hatar regn!!!
men nu är det natti natt, bloggar mer imorgon och berättar om min helg i Salzburg!
Kram Elli

Kommentarer
Postat av: therese

Har frågestund, fråga gärna ;)<3

2011-10-19 @ 17:21:15
URL: http://forsstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0