Jippi!

Det är några negativa och positiva saker idag..
Posetivt:
Vi har hemstudiedag onsdag och torsdag sen bara en skoldag och sen LOV!
Negativt:
Vår diskmaskin har gått sönder så jag måste (eftersom jag är ledig) diska allting för hand! Maskinen var full så det är en hel del att diska..
Jag saknar min kamera!! Så nu tänkte jag bomba med lite härliga minnen jag och min Nikon D3000 har haft tillsammans ♥ ;)
Som sagt helt random bilder, alla tagna med min kamera, Nikon D3000, som är på lagning nu..
Och juste, bara så ni vet är alla bilder i collagen oredigerade eftersom jag helt enkelt inte orkade..

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

fina foton :)

2011-10-26 @ 16:20:57
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0