Impa, pimpa, pumpa, dumpa, tack&hej, nästa tjej!

Förlåt att jag (josefin) inte har bloggat någonting. Men har inte alls haft tid. Pluggar typ hela tiden känns det som!
Men det kommer bli bättre, eller vi ska försöka iallafall :)

Kom iallafall hem från dansen för ca en 1 sen minst. Och jag var fett hungrig men behövde plugga. Men då skulle pappa göra en macka till mig (min special macka) , men han gjorde heeelt fel.
1. Det var smörklumpar+ för mycket smör!
2. Smöret var på fel sida av mackan. Alltså den 'buckliga' sidan av macka var nedåt, och vill ha det tvärtom!
3. Alldeles för lite sallad.
4. Brödet var hårt & kallt.

Så jag blev skit sur och åt inte mackan. Satt bara och surade.
Men sen la jag mej i sängen o tänkte sova men då sa mamma att jag behövde äta nått, så då var jag tvungen att berätta exakt hur man gjorde mackan. Och när hon gjorde den blev den iaf ätbar. Hahah jag är så sjukt kräsen o envis.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0