Jag gillar't

STEG 1
Namn:
Josefin

Födelseplats: BB

Bor: Hemma
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Blond
Skostorlek: 38
Civilstatus: singel 
Höger eller vänsterhänt:
höger



STEG 2
Skor som du bar idag:
converse
Dina svagheter: dåligt tålamod, dåligt självförtroende m.m.
Rädsla: Spindlar

STEG 3
Första tanke när du vaknar:
'Vad ska jag ha på mig?'

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Inget av det

McDonalds eller MAX: MAX
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea
Choklad eller vaniljglass: vaniljglass



STEG 5
Svär du?:
aa tyvärr :/
Sjunger du?: i duschen och till musik, ja.

Duschar du varje dag? nästan
Röker du?: nej!

Gillar du skolan?: noup
Har du bra självförtroende?: NEJ
Kommer du överens med dina föräldrar?: hmm.. rättså bra, i guess.


STEG 6
Har du under dem senaste 30 dagarna..

Druckit alkohol ? noup

Rökt?: aldrig!!!
Shoppat: japppp
Ätit en hel ask müsli?: haha nej?!
Ätit sushi?: nope, euw
Stått på scen? nepp
Skejtat: neej
Bakat?: aaaa
Stulit : - nej
Rakat dig?: aa, eller asså.... inte skägg :S
Kysst någon?: nupp
Kramat någon?: jajamensan!



STEG 7
Har du någonsin..


Däckat eller varit jättefull?: no!
Varit full?: nej
Blivit kallad hora? mm :/
Blivit nerslagen? nej
Busringt någon?: hahah ah
Gjort något som du ångrade?: ja!
Fått IG i nått ämne eller på något prov? har inte betyg


STEG 8
I framtiden..


Vart bor du? i Sverige eller USA, med en kompis.
Hur vill du dö? av ålder, inte lida.
Vad vill du bli när du blir gammal? frisk och jäkligt glad och pigg!

 



STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
familjen bara tror jag..
Antal CD-skivor du äger? fett många, fast lyssnar inte. lyssnade när jag var mindre ;)
Antal piercings?: inga typ. hade i öronen med det har växt igen..
Antal tatueringar?: ingeeen
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 2


STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Åka till USA, vara med kompisar, haffaaaa!

höst: ha skoj, åka till Barcelona m.m.
När tar du studenten?: gud, det är ett tag kvar hörrö!
Vad gör du efter gymnasiet? pluggar i Australien, och sen blir Fotograf eller inredare
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? vet inte.. beror på.
Vad händer till helgen? vara med kompisar, åka till gärdet o se Rackartygarna.
Vad vill du helst göra just nu? sovaa -.-


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?
aaa!
Vad tittar du först på hos killar/tjejer: klädstilen & personligheten

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: vet inte.. inte blir det jag iaf
Vem är den perversaste peron du känner?: *****
Hur många gånger har du varit utomlands? över 23
Vilket land är bäst? Sverige, Norge eller Italien!


Kommentarer
Postat av: N I L A M © Jag och min kamera

svar: hehe okej! :D

2011-09-29 @ 21:00:43
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0