Älskade studiedag utan studier!


bild frånn sommras :)

Haha, idag är det studiedag men har nästan inga läxer eller nåt jag behöver göra :D Men jag har faktiskt vart duktig nog att städa lite i båda köket, vardagsrummet och mitt rum! Coolt va, för en tjej som haaataaar att städa :)
Nu har precis mitt nagellack torkat och jag tror att jag går ut på en liten promenad snart kanske. Sen ikväll blire träning igen, ska dock ta det lite lugnt för har ju varit sjuk hela helgen. Det roliga är att jag ofta säger att jag ska ta det lugnt men så blir det aldrig, haha. Var på läger en gång med bruten tumme och gips upp till armbågen och min tränare skrek på mig och sa att jag skulle ta det lugnare (jag gick in i en närkamp men lagets tuffaste) HAHA ;)

Hörs senare, pusssss.

Kommentarer
Postat av: ina

kolla gärna in bloggen och släng in en kommentar! :)

2011-09-13 @ 16:52:57
URL: http://inahagstrom.blogg.se/
Postat av: isabella

fin blogg! besök gärna min, den kanske faller dig i smaken whoknows ;)puss

2011-09-14 @ 17:32:13
URL: http://bellsi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0