Alexander Hermansson <3

Jag är kääär... Alexander Hermansson... Snygg... Bäst... Snällaste... omg.
En kille i Rackartygarna heter som sagt Alexander. Vi är vänner på facebook, och först när jag och hanna kom till Gärdet så stod vi en bit ifrån, eftersom det typ baraa var massa killar där. Men då kom han fram till oss och bah 'hejsan tjejer! Hur mår ni ?' och sådär. Sen skakade vi hand o så, sen sa han 'jag tycker jag känner igen er!' jag bah 'haha aha, vi är vänner på facebook' ååååh blev så jävla glad! Sen tog vi kort med han och fick autografer från alla och sen när vi skulle gå , fick vi KRAAMA HAAAN!!! OMG KAN INTE FATTA DEET!!!
Det var bästa dagen på länge. Och dom gjorde massa volter o sånt. Trixade med cross m.m.
JAG ÄR GLAAAAAAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0